BOOKLOVE #1

06:05

                                                               BOOKLOVE #1 

Hej! Dzisiaj z racji tej, że jest niedziela dodaję nowy post. Jest on z nowej serii Booklove. W tej serii będę dodawała posty o książkach które warto przeczytać! Gdy jest weekend, lub jestem chora zawsze czytam jakieś książki. Dlaczego? Bo to jest mój sposób na nudę, na oderwanie się od tych wszystkich zajęć, kłopotów! Więc pierwszą książką jest ,,Opowieści z Narnii, Lew czarownica i stara szafa". Jest to książka w której Łucja, mała dziewczynka odnajduje starą szafę. Wchodzi do niej, idzie dalej, dalej ale szafa nie ma końca. W końcu wychodzi z szafy ale znajduję się w innym miejscu. W Narnii. Nie będę wam streszczała całej książki chociaż bardzo mnie kusi, ponieważ jest to bardzo ciekawa książka, warta przeczytania. Autorem tej książki jest C.S. Lewis. Jest również taki film który na pewno wszyscy oglądali lub o nim co nie co słyszeli! Książka ta w środku ma fotosy z filmu. Ma 17 rozdziałów w tym 170 stron.




Mam nadzieję że post się spodobał! Jeśli chcecie takich więcej postów to piszcie śmiało! A książkę serdecznie polecam! Na prawdę jest warta przeczytania. A film warty obejrzenia! Zapraszam do komentowania oraz obserwowania!
Heej! ♥

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Opowieści z Narnii ❤ Mój ulubiony film❤ Chciałabym dzisiaj obejrzeć ☺ Z tego filmu najbardziej zapamiętałam Łucję ❤
    Książki nie czytałam ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Bardzo ciekawy nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  3. Narnia to klasyka, cudowna klasyka. Wszystkie siedem części udało mi się przeczytać jak byłam dzieckiem :) takim 11 letnim, ale jeszcze dzieckiem. Teraz Narnię czyta mój młodszy brat. Jednak moją ulubioną częścią jest 3 (podróż Wędrowca do Świtu) i 5 (siostrzeniec Czarodzieja) Jeśli nie przeczytałaś innych części, koniecznie to nadrób. W ogóle polecam ci Lewisa jego "Listy starego diabła do nowego" (które zadedykował Tolkienowi) są po prostu niesamowite. Lewis kiedy pisał Narnię i czytał ją swoim uniwersyteckim znajomym, nie spotkał się z ich aprobatą. Wręcz przeciwnie śmiali się z niego, że pisze książki dla dzieci. Ale cieszę się, że nie przestał bo to co stworzył jest fantastyczne. Szkoda tylko że ekranizacja idzie tak wolno... I wątpię by udało się nagrać wszystkie części.... :(
    Chyba dzisiaj znowu zanurzę się w tej cudownej krainie :)
    Pozdrawiam
    Randaksela
    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń