Spring? | OOTD

02:34

                                                                       Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z postem nie co innym niż zawsze. Tak wiem, znów długo nie było żadnego posta ale miałam ostatnio takie zamieszanie.. Spring to wiosna, wszyscy to wiedzą. Myślicie sobie: Padła na głowę? Jeszcze wiosny nie ma. Nie ten dzień. No właśnie. Wiem, że nie ma jeszcze 21 marca ale przecież widać, że wiosna do nas zmierza wielkimi krokami! Ostatnio wybrałam się na spacer z przyjaciółką. Spytałam się jej: Zrobimy sobie sesje? Zgodziła się nawet z wielką radością. Co do tej ,,wiosny". Słońce świeci coraz mocniej, na drzewach zaczynają rosnąć liście. Wyskakujmy z naszych kozaków, ciepłych swetrów i innych! Ubierzmy adidasy, przewiewne bluzy i w drogę! Jest bardzo ładnie na dworze! Tylko, że u niektórych jeszcze pada śnieg. Ale to nic! Cieszmy się taką pogodą jaka jest teraz! Doceńmy to co mamy. Co do stylizacji. Postawiłam tym razem na raczej ciemną kolorystykę. Wybrałam czarno białą arafatkę, kurtkę w kolorze khaki, szarą bluzę, białą bluzkę oraz bordową czapkę. Jest to moja pierwsza stylizacja na blogu więc proszę o wyrozumiałość. Nie jest dużo tych zdjęć ale zawsze coś, niż nic. Prawda? To moja pierwsza taka ,,sesja". Wcześniej zawszę się umawiałam, ale zawsze się nie udawało.                                   


       Umówiłam się na sesje z przyjaciółką a znów na pewno nie pójdę ponieważ mam nogę w gipsie. Eh.. Co by jeszcze tu pisać? Nic! Do by było na tyle! Do następnego posta! Paa!

               Kurtka: Reserved  Bluzka: Sinsa'y  Czapka: Sinsa'y  Bluza: *** Arafatka: Zwykły sklepik

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Kurtkę masz cudowną, sama na taką poliwalam, ale idzie wiosna i lepiej zainwestowac w cos wiosennego. Stylizacja ogółem jest super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie ta stylizacja jest zbyt zwyczajna. Co druga dziewczyna w Polsce jest tak ubrana. Ale to tylko moje zdanie, najważniejsze by ci się podobało. ;) Powodzenia w blogowaniu xx

    Zostawiam obserwację, liczę na to samo :)
    http://black-fashion-blog-mn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Głupia pogoda, wczoraj śniegu po kostki, dzisiaj można wyjść w samej bluzie.. mam nadzieję ze dalej tak będzie sie trzymać ;)
    zdjęcia bardzo ładne ;)
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Zdjęcia mega! ---> zapraszam do mnie
    lifedreamsandfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra outfit! Kiedy idziemy na następną sesję? Oby jak najszybciej
    :) <3

    OdpowiedzUsuń