Wielkanocny kącik #1 I DIY

10:18

Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z nową serią! Czyli Wielkanocnym Kącikiem! Zbliżają się święta więc wpadłam na taki pomysł aby zrobić coś innego! Będą się pojawiały w tej serii: DIY, Ulubieńcy i może jakieś haule! Nie wiem jeszcze hehe. 
Przejdźmy do sedna.  
DIY czyli po polsku : Zrób to sam! 
Robimy dziś zajączka!
Potrzebujemy:
- kawałek kartonu
- klej, nożyczki
- szablon zająca
- farbki, pędzelek
- ołówek
Wydaje mi się, że to wszystko. 
Więc pierw: 
Następnie: 
oraz: 
Po odrysowaniu wycinamy z kartonu naszego zajączka. 
(Przepraszam za obrócone zdjęcie). 
Gdy wycięliśmy wybieramy sobie kolorek. 
Ja wybrałam czarny ponieważ to mój ulubiony kolor. Następnie malujemy: 
Po pomalowaniu czekamy na wyschnięcie. W tym samym czasie bierzemy mniejszy kawałeczek kartonu i malujemy. 
Po wyschnięciu składamy ten mniejszy kawałeczek i smarujemy jedną cześć klejem i przyklejamy do nie pomalowanej części naszego zajączka. 
I gotowe! 
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał! 
Zostawcie po sobie komentarz! A nawet obserwację. Będzie mi bardzo miło.
Jak wspomniałam na początku będą również ulubieńcy. Dzisiaj Wam przedstawię piosenkę którą słucham bez przerwy!  
To na tyle w dzisiejszym poście! 
Do następnego!
Bye! <3 

You Might Also Like

2 komentarze