Colorful winter

08:10




Zima nie zawsze musi być biała, może być również kolorowa. Zima to moja ulubiona pora roku. Jest ona taka magiczna. Można nosić ciepłe swetry, kurtki, płaszcze, ciepłe skarpety. Pić gorące napoje, zajadać się pączkami przy herbacie. Po prostu brak słów! W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać, że zima nie musi być zawsze biała. Może być również kolorowa. Na zdjęciach mnie dziś nie będzie, ale może w następnym poście się pojawię. Tak śnieg jest biały, ale przecież są barierki na chodnikach, kolorowe auta, kwiaty są również kolorowe. Co ja plece. Przecież jest zima, ale można kupić kwiatka co nie? haha Dlaczego mówię, że ta pora roku może być kolorowa? Ponieważ nie każdy chodzi z nudnych kolorach, nie którzy chodzą również w kolorach np: Róż, żółty, jasny niebieski. Można wymieniać ile wlezie, ale nic tego nie zmieni. Każdy ma swój styl. Ja dzisiaj mówię o kolorowej zimie, ponieważ kupiłam róże o kolorze zmieszanym taki róż z pomarańczowym. Tak sądzę xdd I pomyślałam sobie. Czemu zima jest biała? Więc zrobiłam kilka fotek takich i nijakich i są! Róże kolorowe a reszta? Biała i zielona haha. Więc czy ten post aby na pewno ma sens?





Teraz aktualnie siedzę sobię przy biurku pisząc posta dla Was, co bardzo mnie pociesza! Dziś                                                           zdecydowanie nie był mój dzień, ehh..

                                To na tyle w dzisiejszym poście!
                                       Do następnego! Bye Bye!

                                               BESOS! 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. blog wygląda super <3
    śliczne zdjęcia ;)

    creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń