♥ I hate Mondays ♥

09:18

Hej! Hmmm.. Nie wiem co pisać.. To tak!
Jeżeli widzieliście zacznijmy od tego że są zmiany na blogu! Jest nowy wygląd! Mam nadzieję że będzie on już dłuugoo! Pojawiły się przyciski społecznościowe, na których możecie mnie znaleźć!
Przejdźmy już do sedna! Po tytule pewnie zauważyliście, że nie na widzę poniedziałków!
Dlaczego.. Hmm.. Dzisiejszy dzień to dla mnie masakra! Jestem obolała, wszystko mnie boli!
Co chwilę płaczę.. Jest to mój najgorszy dzień w życiu!
Byłam u dentysty z bólem zęba.. Ale i tak boli.. Wzięłam już chyba tonę tabletek ale nic nie pomagało.. Wzięłam ostatnią i zaczęła działać! Cud! Nie poszłam dzisiaj do szkoły. Co robiłam cały dzień? Chodziłam, marudziłam, robiłam zdjęcia, hmm.. ryczałam.. Ehhh.. Najnudniejszy dzień w życiu! Eh.. Przejdźmy w takim razie do zdjęć!




To by było na tyle.. Mam nadzieję że zdjęcia się podobały. Wyglądam na nich jak jakaś wiedźma..
W komentarzach zostawiajcie pytania do Q&A! 
Zapraszam do obserwowania oraz komentowania!
Do następnegoo! 
HEEJ!

You Might Also Like

1 komentarze

  1. bidulka ;( ból zeba to najgorsze co moze być ;( http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń