Fałszywy przyjaciel.

10:18


Zdarzyło się wam że mieliście kiedyś fałszywego przyjaciela bądź przyjaciółkę?
Mi tak. Uwierzcie nie jest to miłe. Opowiem wam moją historię. Miałam przyjaciółkę. Posprzeczałam się z nią. dlaczego? Ponieważ o wszystko mnie obwinia. Na lekcjach gdybym zaczęła kaszleć nie pomogła by. Gdybym poprosiła o chusteczkę nie dała by. Po prostu według mnie nie wie co to znaczy przyjaźń. Może kiedyś to zrozumie.. Przyjaźń nie jest na chwilę, tylko na zawsze.. Więc mam nadzieję że coś wywnioskujecie z tej notki. Coś wam się nie podoba w przyjacielu? To mu wszystko wygarnijcie prosto w twarz! A teraz zapraszam na zdjęcia






Mam nadzieję że wszystko się podobało! Zapraszam do obserwowania oraz komentowania!
Za każdy komentarz bądź obserwację dziękuję!

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało. Boskie zdjęcia. Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo! I nie ma sprawy poklikam oraz skomentuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę za krótki post, aczkolwiek też mam taki temat u siebie ;) Odp na Twoje pytanie: Tak zdarzyło mi się. Nic miłego. http://letmeyourself.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak miałam i to najgorsze uczucie świata.
    Obserwuje, mogę liczyć na rewanż ?
    http://claudettek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blogasek znam yo uczucie :(

    OdpowiedzUsuń