TAG: Meet Me!

09:02

Hej! Dzisiaj przychodzę do was z pierwszym tagiem na blogu! Bardzo lubię czytać takiego typu posty, więc sama postanowiłam taki zrobić. Pytania zadawała mi moja koleżanka Iga. Serdecznie Cię pozdrawiam! Więc zaczynajmy:

1. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Bloga postanowiłam założyć ponieważ stwierdziłam po prostu, że chcę go mieć!

2. Ile zajmuje ci poranna toaleta?
Poranna toaleta zajmuje mi od 20 do 35 minut.

3. Czy tęsknisz za kimś ?
Ta i owszem tęsknię za moim chomiczkiem.

4. Kiedy ostatni raz brałaś prysznic?
Prysznic ostatnio brałam wczoraj.

5. Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Nie nie byłam w innym kraju, ale mam zamiar pojechać we wakacje. Ale to tylko marzenie.

6. Używasz perfum?
Używam.

7. Jakich?
Są to perfumy BI-ES

8. Kiedy ostatni raz płakałaś?
Dziś rano.

9. Czym się interesujesz?
Interesuję się blogowaniem, fotografią oraz modą.

10. Ulubiony przedmiot w szkole?
Angielski, nie jestem z niego dobra ale jakoś idzie.

11. Znienawidzony przedmiot w szkole?
Jest to technika.

14. Jakim sportem się interesujesz ?
Biegami oraz skakanką.

15. Uprawiasz jakiś sport?
Tak, raz w tygodniu idę z koleżanką pobiegać. Przebiegnę około 3 kilometrów,

16. Ulubiony kolor?
Czarny oraz biały.

17. Kim chcesz być w przyszłości?
W przyszłości chciałabym być chirurgiem dziecięcym lub tatuażystką.

18. Chciałabyś mieć w przyszłości dzieci? Ile?
Tak chciałabym mieć 2. Chłopca i dziewczynkę.

19. Chciałabyś kiedyś mieć tatuaż?
Chciałabym. Pióro za uchem oraz trzy ptaki na brzuchu.

20. Twoje aktualne marzenie.
Moim aktualnym marzeniem jest dostać od was paczkę.

 To na tyle! Mam nadzieję że Tag się podobał. Chcecie więcej to piszcie!
Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację!
Paa!


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Świetny post i bardzo fajne odpowiedzi ♥
    Może wspólna obserwacja?
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię tagi :)
    Dlaczego postanowiłaś założyć bloga? - moja odpowiedź brzmi tak samo :)
    Ile zajmuje ci poranna toaleta? -tu się różnimy bo moja od godziny do dwóch ;)
    Czy tęsknisz za kimś ? - chyba każdy za kimś tęskni, ja tak samo.
    Kiedy ostatni raz brałaś prysznic? -dzisiaj po 6 :)
    Czy byłaś kiedyś w innym kraju? -ja byłam w Czechach i Niemczech, trzymam kciuki
    żeby i tobie się udało :)
    Używasz perfum? -tak samo jak ty ;)
    Jakich? -zazwyczaj z avonu :)
    Kiedy ostatni raz płakałaś? -nie pamiętam, nie smutaj się i nie płacz, masz słodki uśmiech
    powinnaś go używać jak najczęściej :)
    Czym się interesujesz?- Interesuję się blogowaniem -tak jak ty, ale jeszcze rysunkiem,
    filmem i M&A ;) oraz modą alternatywną ;)
    Ulubiony przedmiot w szkole? -nie lubiłąm angielskiego a kochałam polski ;)
    Znienawidzony przedmiot w szkole? Jest to technika tak jak u ciebie :)
    Jakim sportem się interesujesz ? -skakanką ! ^^
    Uprawiasz jakiś sport?- nie bo jestem po operacji :)
    Ulubiony kolor? 1? Czarny!
    Kim chcesz być w przyszłości? -zawsze chciałam być reżyserką :)
    Chciałabyś mieć w przyszłości dzieci? Ile? -tak samo jak ty!
    Chciałabyś kiedyś mieć tatuaż? -chciałabym mieć wytatuowane całe plecy :)
    Twoje aktualne marzenie.- wyjazd do japonii!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post!! Zapraszam do mnie :) Obs za Obs? :) http://littlestylle.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, bardzo ciekawe odpowiedzi! Również nie lubie techniki, ale nienawidzę matematyki :/

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też najbardziej lubię biały i czarny :)
    Fajny tag! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń