The grim autumn

07:29

Hej. Dzisiaj byłam na dłuugim spacerze. Pomyślałam sobie hmm jest jesień niby taka piękna pora roku to zrobię kilka zdjęć. Dla nie których jesień jest piękna a przyjdzie co do czego to wyjrzysz przez okno i widzisz błoto, kałuże, ulewę i wiatr. Ehh gdzie jest jesień w Polsce? Nie którzy robią piękne zdjęcia  ale musieli znaleźć bardzo dobre, piękne miejsce. U nas w Polsce o tej porze roku raczej nie znajdziemy takiego pięknego miejsca. Jak już mówiłam zrobiłam kilka zdjęć. Zobaczcie sami jak ponuro:




Ehhh.. Aż mi ciarki przechodzą.. Może jest kilka pomarańczowych liści ale nie ma dużo ehh..
W zeszłym roku było tak kolorowo a teraz, aż się chce płakać. Szaro, ciemno ponuro..
To było by na tyle w tym poście. Zapraszam do komentowania oraz obserwowania. 
Kocham Was Paa!!

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się wydaje, że ta jesień jest strasznie ponura, ale na szczęście udało mi się zrobić kilka fotek tej cudownej kolorowej jesieni. Ale kto wie może jeszcze się rozpogodzi :3

    Pozdrowionka z bloga: http://wikuskaphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post i śliczne zdjęcia!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie za to jest kolorowo :) Szkoda tylko, że nie mam czasu na zdjęcia :c
    littlelayabout.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i ponuro ale zdjęcia pierwsza klasa ! :)
    Wpadaj do mnie ! :)
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia ;* http://creamshine.blogspot.com/2015/11/think-pink.html

    OdpowiedzUsuń