Moje ulubione jedzenie.

08:26

 Hej, witajcie. Dawno mnie tu nie było. Dlaczego? Nauka, sprawdziany i te sprawy. Nie miałam czasu wstawić posta, ale jest sobota i znalazłam ten czas. Post będzie o moim ulubionym jedzeniu. Głównie to będą słodycze oraz jakieś napoje. W tej notce trochę się rozpisze. Więc uzbrójcie się w cierpliwość!

1. Pierwsze co dodam to oczywiście będzie nutella! Każdy z nas ją lubi. (Bynajmniej tak mi się zdaje).  Można ją kupić w każdym sklepie! Spożywczaku, super markecie wszędzie! Nutellę najbardziej lubię na naleśnikach. To jest bajka ♥.

2. Drugą rzeczą to będą paluszki z nutellą. Są to zwykłe paluszki do których dodano nutellę. 


 3. Smarties. Są to pyszne kolorowe cukiereczki. Często je jadłam gdy byłam malutka. Są one w przeróżnych kolorach, smakach. Ja najbardziej lubię różowe, czerwone i brązowe.




 4. Baton Mars to najlepszy baton według mnie! Żaden mu nie dorówna! Jest pyyszny! (hihi) Uwielbiam go. Jest moim największym uzależnieniem.

5. Twix to również dobry batonik. Składa się z dwóch części. Lewej oraz prawej.


6. Teraz przejdźmy do napojów. 1 napojem jest tymbark jabłko - brzoskwinka. Jest to pyszny słodko kwaśny napój, 
7. Tymbark pomarańcza 100%. To pyszny świeży 100% sok. Jest on bardzo ale to bardzo zdrowy!

No to by było na tyle dzisiaj. Wiecie jakie lubię słodycze oraz napoje! To nie wszystko oczywiście lubię również zwykłe gazowane oranżady, wody. Gdybym to dodała to ten post się by nigdy nie skończył! To to na tyle! Dowiedzieliście się o mnie dużo. (Mam nadzieję hihi). Zapraszam do komentowania oraz obserwowania bloga! 
Za każdy komentarz oraz obserwację dziękuję!

You Might Also Like

1 komentarze