Black Red White & OOTD

05:09


Hej kochani! Wracam do żywych! Długo mnie tu nie było, lecz wakacje się zaczęły! Mam już w głowie tyle pomysłów! Bez zbędnego gadania przejdźmy do tematu! Tytuł posta to "BLACK RED WHITE". Nie, nie chodzi o firmę meblową lecz o koszulę. W to lato jak i w minioną wiosnę koszule będą bardzo modne. Nie ważne jaki kolor i jaki wzór! Ważne, że koszula! Przeglądając blogi co chwilę widziałam jakąś stylizację z koszulą. Raz czarna, raz biała, raz czarno biała. To czerwona, to czarna, to czerwono czarno biała! Tyle tego! Uwielbiam koszule! To takie wyrażenie sportowego, lecz eleganckiego stylu. Możne je nosić na kilka sposobów. Między innymi: Zapiętą na ostatni guzik, rozpiętą, przewiązaną. W mojej stylizacji którą dla Was przygotowałam koszulę mam przewiązaną w pasie. Do koszuli dobrałam również bluzkę bez rękawków z małymi wycięciami. Spodenki lecz bluzka je zakryła. Oraz adidasy (NEW BALANCE). Cała stylizacja wydawała mi się nudna więc buty są niebieskie i się doskonale rozróżniają. Nie planowałam tej stylizacji ani napisania tego posta tylko tak wybrałam się na podwórko i strzeliłam kilka fotek! Zapraszam do oglądania i przepraszam za jakość.



Dziękuję za poświęcenie chwili uwagi i za cierpliwość. Zapraszam do obserwacji oraz skomentowania mojego posta! 
Jeszcze raz przepraszam, że tak długo nie było posta!
Do następnego.
Pa! 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Super wyglądasz tylko czemu się tak chowasz? :)
    Socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła stylizacja, lubię takie luźne outfity na co dzień :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń